StoryEditor

Najlukratívnejší dres má Manchester

13.04.2016, 00:00

Ani predaj vstupeniek či v niektorých prípadoch predaj televíznych práv nedosahuje pri špičkových futbalových kluboch taký príjem, ako majú z umiestnených značiek na svojich dresoch. Pozreli sme sa na to, kto dokáže najlepšie zobchodovať tento najlukratívnejší marketingový priestor. A napriek tomu, že už tretiu sezónu sa nedokáže presadiť v anglickej Premier League či európskych pohároch, je suverénnou jednotkou Manchester United. Podľa portálu totalsportek prináša partnerstvo so spoločnosťami Adidas a automobilkou Chevrolet červeným diablom ročne vyše 163 miliónov eur, č...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-26 16:06:09 - Feat.: - Title: Leclerc čakal na triumf dva roky, napokon si ho vychutnal na domácej pôde. Verstappen aj Hamilton sklamali 02 - Modified: 2024-05-26 12:52:30 - Feat.: - Title: Koniec francúzskej kapitoly? Škriniar môže v Paríži skončiť už po roku. Klub by ho mal predať, vraví expert 03 - Modified: 2024-05-26 10:27:02 - Feat.: - Title: Mbappe odchádza so vztýčenou hlavou, rozlúčil sa s PSG ziskom pohára: "Neexistuje lepší spôsob" 04 - Modified: 2024-05-21 22:00:00 - Feat.: - Title: HBO Max sa zmenilo na Max. Ponúka viac obsahu, ale za vyššiu cenu 05 - Modified: 2024-05-18 20:33:43 - Feat.: - Title: Tréner Weiss st. o pokračovaní v Slovane: "Rád by som zostal"
menuLevel = 1, menuRoute = sport, menuAlias = sport, menuRouteLevel0 = sport, homepage = false
29. máj 2024 07:39