StoryEditor

OOH: Nebuďte zvieratá majú pekný headline a zaujímavú slovnú hračku

11.03.2024, 15:14

Do kategórie vonkajšej reklamy prišla do februárového Hodnotenia len jedna prihláška. 

Aj vďaka tomu sa agentúre JANDL podarilo túto kategóriu vyhrať. Logicky - jedna práca rovná sa najlepšia práca. Dostala však len priemerné body. 

1. JANDL, Nebuďte zvieratká, ZOO Bratislava, Bod...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-11 14:07:29 - Feat.: 0 - Title: Film TV reklama: Tri ťuky 2 sú vtipné a jasné. Aj preto vo februári vyhrali svoju kategóriu
01 - Modified: 2024-05-10 13:13:39 - Feat.: - Title: Promo, activation, event: Ďalšia dominancia Nezomri 02 - Modified: 2024-05-10 13:36:32 - Feat.: - Title: Digital social media: Ďalšia dominancia NEZOMRI, na finále to už ale nestačilo 03 - Modified: 2024-05-10 13:43:44 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Zažili sme aj emócie trápnosti a hanby 04 - Modified: 2024-05-10 13:01:17 - Feat.: - Title: Media: Dominoval Triad s O2 a Bezchibni den ucitelov 05 - Modified: 2024-05-10 12:27:25 - Feat.: - Title: Digital influencer marketing: NEZOMRI na soplík má hravú ideu a ide priamo po produkte
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. máj 2024 13:32