Tieňový minister Ján Marosz a expert na dopravu Jiří KubáčekHNtelevízia
StoryEditorStále snívame s hlavou v oblakoch. Nevieme udržať ani tie železnice, ktoré už máme
Železničná doprava, a to hlavne v okolí veľkých miest, má skutočne veľkú perspektívu, povedal pre HN bývalý sekčný riaditeľ ministerstva dopravy Jiří Kubáček.
Je podľa vás tento projekt na zdvojkoľajnenie a elektrifikáciu trate v takejto forme potrebný?
Na úseku medzi Dunajskou Stredou a Bratislavou je to vážne, lebo tam je frekvencia cestujúcich skutočne vysoká. Ani to nie je tak o elektrifikácii, ako o zdvojkoľajnení. Priepustnosť trate by mala byť vhodná na želaný polhodinový alebo aj pätnásťminútový takt.
Ako je to s menej frekventovaným úsekom od Dunajskej Stredy po Komárno?
Nie som si úpln...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-21 09:00:00 - Feat.: - Title: Ste hrozbou premávky? Kvíz preverí, ako dobre poznáte pokyny policajta na križovatke
02 - Modified: 2024-05-21 10:24:23 - Feat.: - Title: Sociálna psychologička: To, že sa politici nestretnú, vyslalo zlý signál. Spoločnosť môže cítiť strach
03 - Modified: 2024-05-18 05:30:00 - Feat.: - Title: Analytička pre verejné politiky: Kus pokory neuškodí vedcom, systému ani antisystému
04 - Modified: 2024-05-17 11:30:00 - Feat.: - Title: Nachytajú aj zdanlivého experta? Tieto dopravné značky musí poznať každý vodič
05 - Modified: 2024-05-17 08:28:50 - Feat.: - Title: Ivana Gáborík: „Slzy sa mi kotúľajú po tvári na počkanie,“ hovorí v exkluzívnom rozhovore pre Evitu