O prírodné a organické skrášľovacie produkty majú zákazníci čoraz väčší záujem. A to napriek ich vyššej cene.
Každý zákazník má iné preferencie. Jeden do košíka pravidelne vkladá šunku so 73-percentným obsahom mäsa, ďalší siaha po kvalitnom talianskom prosciutte. Časti klientov vyhovuje víno z karpatskej oblasti, no druhá si chce pochutnať na pravom francúzskom Cabernet Sauvignon.
Podobne je to s kozmetikou. Niektorí spotrebitelia sa uspokoja s masovo vyrábanými a cenovo dostupnými značkami, ktoré nájdu v každej drogérii. No a potom je tu ďalšia skupina. Tá, ktorá hľadá 'niečo iné'. A je ich čoraz viac. To sa odráža aj na výraznom raste tržieb producentov.
„Biokozmetiku si slovenskí zákazníci obľúbili a dopyt po nej má rastúcu tendenciu. V porovnaní s minulým rokom jej zákazníci tento rok nakúpili o 30 percent viac,“ potvrdila trend Andrea Kabická, hovorkyňa internetového obchodu Notino.
Cena nehrá prím
Viaceré spoločnosti, ktoré HN oslovili, prirovnali novodob...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-16 09:00:00 - Feat.: - Title: Netoxický životný štýl. Je prírodná kozmetika naozaj prírodná? A znamená menej škodlivín, menší účinok?
02 - Modified: 2024-04-27 08:00:00 - Feat.: - Title: Influencerka vyrobila vlastnú verziu najstaršieho rúžu, ktorý ženy používali pred 5-tisíc rokmi. Takto mohol vyzerať
03 - Modified: 2024-04-12 04:47:45 - Feat.: - Title: Roman Kýr z Henklu: Zmenami v portfóliu reagujeme na ekologické výzvy aj náladu spotrebiteľov
04 - Modified: 2024-03-17 10:30:00 - Feat.: - Title: Vedci prepisujú históriu kozmetiky. Pravdepodobne našli najstarší rúž na svete, má tisícky rokov
05 - Modified: 2024-03-14 21:21:40 - Feat.: - Title: FOTO Máš tieto produkty doma? Úrad verejného zdravotníctva pred nimi varuje, okamžite ich vyhoď